ویلاهای فشم

۴ بازديد

منطقه فشم در بخش شمال شرقی استان تهران قرار داشته و به علت داشتن آب و هوای مطلوب و جاذبه های گردشگری که در خود جای داده است از محبوبیت زیادی در بین گردشگران برخوردار می باشد. بسیاری از پایتخت نشینان برای آخر هفته ها و ایام تعطیل خود، منطقه فشم را به عنوان مقصد گردشگری و استراحتی خود انتخاب کرده و به آن مراجعه می کنند. یکی از دلایل پرطرفدار بودن این منطقه، نزدیکی آن به تهران می باشد که تنها با حدود نیم ساعت رانندگی می توان به آن دسترسی پیدا کرد. به دلیل توریستی بودن این منطقه ویلاهایی با امکانات مجهز در آن ساخته شده است و بسیاری از گردشگران برای تعطیلات می توانند سفر و اقامت خوبی را برای خود رقم بزنند.
فشم به دلیل بهره مندی از طبیعت زیبا و آب و هوای مطلوب، یکی از بهترین گزینه های گردشگری برای اهالی مناطق اطراف خود به شمار می رود و حتی برخی از گردشگران تنها برای سفرهای یک روزه به آن سفر می کنند تا بتوانند از آب و هوای مطلوب و خنک آن بهره مند شوند. یکی از پر طرفدارترین گزینه ها برای اجاره ویلا در فشم، ویلاهای استخردار فشم می باشد که با توجه به امکانات، دارای قیمت های مختلف برای بودجه و سلیقه های متنوع می باشند و اغلب گردشگرانی که به دنبال تفریحی لذت بخش برای تعطیلات و گذراندن اوقات فراغت خود در کنار دوستان یا خانواده خود هستند، به فشم سفر کرده و برای اقامت خود به سراغ ویلاها می روند.
منطقه ای در نزدیکی فشم به سمت شمشک به نام میگون وجود دارد که از طبیعتی بی نظیر و بکر برخوردار بوده و انواع باغ های سرسبز و وسیع در آن جای گرفته اند که سبب شده بسیاری از گردشگران برای اجاره ویلا به سراغ اجاره ویلا در میگون می روند تا بتوانند از چشم انداز زیبای رو به رودخانه لذت ببرند. اگر هم جزء طبیعت گردان و کوهنوردانی هستید که می خواهید علاوه بر گردش در طبیعت، از اقامت خود نیز لذت ببرید، می توانید به سراغ منطقه لالان بروید.
اغلب ویلاهای این منطقه لوکس و گران قیمت بوده و از امکانات متنوعی برخوردار هستند. اقامتگاه های فشم تنها به ویلاهای آن محدود نبوده و انواع سوئیت ها و آپارتمان های مبله در این منطقه وجود دارند که در کنار امکانات مطلوب، از قیمت مناسبی برخوردارند. همچنین باغ سوئیت های مختلفی در فشم وجود دارند که امکانات بیشتری در آن ها وجود داشته و فضای سرسبز و زیبایی هم در باغ های آن ها وجود دارند که لذت یک اقامت خاطره انگیز را برای گردشگران به ارمغان می آورد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.