ویلاهای ماهدشت

۶ بازديد

ماهدشت از جمله بهترین شهرهای جنوبی استان البرز می باشد که جزء بخش مرکزی شهر کرج می باشد و به واسطه فاصله نزدیک آن از تهران، مورد توجه بسیاری از پایتخت نشینان و ساکنین دیگر مناطق حوالی خود قرار گرفته است. گاهی پیش می آید که برای آخر هفته های خود به دنبال منطقه ای به دور از شلوغی های شهر هستیم تا بتوانیم برای استراحت به سراغ آن برویم و رفع خستگی کنیم و زمانی که به مناطق و شهرهای اطراف خود نگاهی می اندازیم، چه جایی می تواند بهتر از منطقه ماهدشت باشد؟ ماهدشت منطقه ای بکر و به دور از آلودگی و شلوغی های شهری بوده که در بسیاری از محله های آن انواع ویلاها و دیگر اقامتگاه ها وجود دارند که به صورت روزانه به گردشگران و مسافران اجاره داده می شوند.
از آنجایی که ماهدشت نسبت به مناطقی همچون کردان، شهریار، لواسان، فشم و غیره خلوت تر می باشد، دارای طبیعتی بکرتر و آرام تر بوده و از همین رو دارای طرفداران زیادی می باشد. در این میان، بسیاری از افرادی که برای استراحت به سراغ این منطقه در نزدیکی تهران می روند، قصد دارند ویلایی را برای استراحت و دورهمی خود اجاره کنند که استخر داشته باشد. معمولا اغلب ویلاهای ماهدشت از نوع ویلاهای استخردار بوده که بسیاری از افراد برای اجاره ویلا در ماهدشت به سراغ آن ها می روند.
ویلاهای استخردار این منطقه نیز انواع مختلفی داشته و شامل ویلاهای استخر روباز، استخر سرپوشیده و استخر چهار فصل یا کروک می باشند که هر کدام از آن ها دارای جذابیت های خود هستند. برخی از ویلاهای استخردار ماهدشت، علاوه بر استخر دارای امکانات تفریحی دیگری همچون میز بیلیارد، میز فوتبال دستی، ایرهاکی، آلاچیق و باربیکیو هستند و البته این موارد نیز بر نرخ اجاره آن ها نیز تأثیرگذار خواهند بود. علاوه بر انواع ویلاها، اقامتگاه های دیگری همچون سوئیت های مختلف در ماهدشت وجود دارند که از قیمت های مناسب تر و پایین تری نسبت به ویلاها برخوردار بوده و جزء اقامتگاه های اقتصادی با امکانات مناسب به حساب می آیند.
اگر به دنبال منطقه ای آرام و خلوت همچون ماهدشت در نزدیکی تهران هستید، تا بتوانید از استراحت در آن لذت ببرید و همچنین هزینه زیادی بابت آن پرداخت نکنید، اجاره سوئیت در ماهدشت از بهترین گزینه های انتخابی برای شما به شمار می آید. همچنین نرخ اجاره سوئیت در ماهدشت همانند اجاره ویلا، بسته به محله، متراژ بنا و امکانات متفاوت می باشند. توجه داشته باشید که نرخ اجاره ویلا و سوئیت در ماهدشت نیز همانند بسیاری دیگر از مناطق اطراف تهران در آخر هفته ها و ایام تعطیل با افزایش مواجه می شوند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.